8.23.2014

Ethnic White Dress / Etnik Beyaz Elbise


Bu elbiseyi sahil kenarında giymekten çok hoşlanıyorum ve çok uyum sağladığını düşünüyorum. Üzerindeki nakış detayları etnik bir hava yaratıyor püskülleriyle birlikte.

I love this dress and I like to wear it in seaside. Ethnic embroidery details make the dress more ethnic and chic with the tassels (fringe).
Giydiğim dolgu topuklu ayakkabı yine sahil kenarında halat şeyitleriyle marin bir hava katıyor. Bazen iki ayrı tema yada tarzı karıştırmayı seviyorum ortama ve renklere uydurarak..

Sometimes I like to mix two style.. I was wear the shoes with marin detail and ethnic dress together.
Fotoğraf çektirirken hep bu hareketi yani iki parmağı açıp özgürlük işaretini yapmayı çok seviyorum :)). Belki blog fotoğraflarımda yoktur ama instagramda beni takip edenler bilir. :).

When I take a photo this is my popular sign that I use it :)). Long live freedom!!!
Viva la liberta!!!
Gün batımını izlemek çok dinlendirici geliyor... ve şu zamanda çok da ihtiyaç duyuyorum kafamı dinlemeye ve kalabalık ortamdan uzaklaşmayı...
Hayatımda bu elbise kadar bembeyaz bir sayfa açtım!!! Üzerindeki nakışlar kadar uyumlu ve düzenli bir hayatım olur umarım bundan sonra :). ..
I love to watch the sunset and I need this becouse sometimes I get very tiret in this big&crowd city. And when I whatc the sunset I feel free.

Bundan sonra arkama değil geleceğe bakıyorum!... ve eminim orası daha da parlak ;).

Now I'm just looking to the future!... and I am sure it is even more brilliant;).







Elbise/ Dress ; Koton
Ayakkabı/ Shoes;  Koton
Aksesuar/accessories; H&m

Photographer; Yavuz Özçelik
Sevgiyle kalın!!! Sizi seven ve değer verenleri üzmeyin :).
Stay with love !!! :) Do not upset your lovers ;)
<3


2 yorum:

X dedi ki...

It's a beautiful dress, I love your blog, I hope you visit my site, there are many fashion blogs so you can see
http://look10.blogspot.com/2010/02/fashion-turkey-turkiye-blogs-blogs.html
Best regards from Spain

Beauty Follower dedi ki...

Great dress indeed!

http://beautyfollower.blogspot.gr

KAPAT

Yorumlarınız için teşekkürler.

Instagram

 
 
Scroll To Top